Tenvidio!¿Es de hoy?
Ponga es una maravilla, dicen por allí:"Ten y Pileñes,buen par de peñes.Ten pa les cabresy Pileñes pa les oveyes."
Publicar un comentario
2 comentarios:
Tenvidio!
¿Es de hoy?
Ponga es una maravilla, dicen por allí:
"Ten y Pileñes,
buen par de peñes.
Ten pa les cabres
y Pileñes pa les oveyes."
Publicar un comentario